maanantai 31. maaliskuuta 2014

Harmaa kimalteleva vinoranskis

Kieltämättä hieman hassua, että tämä on vasta ensimmäinen vinoranskikseni, sillä erilaiset ranskisvariaatiot ovat niin minun juttuni. Mutta kerta se on ensimmäinenkin!

Kärjissä on Essien kaunis tummanharmaa shimmerlakka Cashmere Bathrobe. Ei valittamista, lakka levittyi kivasti ja ainakin kärjissä se peitti kahdella helpolla kerroksella. Shimmer näkyi mukavasti luonnossa, mutta kuvassani se ei valitettavasti näyttäydy. Halusin vielä hieman lisää säihkettä kynsille, joten rajalle töpöttelin Golden Rosen hopeaista glitteriä lakan omalla siveltimellä. Ja vallan kivathan näistä tuli. :)



Käytetyt:
- Gina Tricot Base -aluslakka
- Essie Mademoiselle
- Essie Cashmere Bathrobe
- Golden Rose Jolly Jewels 102
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja

14 kommenttia:

  1. Kaunista on taasen... Sulla alkaa olee niin selkeä vahva linja lakkauksissa että mulle tulee jo melkein omilla kynsilläkin ranskiksesta glitterillä mieleen aina sun blogi! =DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos E-S! :) Hehee, joo kaavoihini olen kangistunut! :DD
      Tästä päästäänkin siihen, että välillä olen pohtinut, pitäisikö vähän useammin yrittää tehdä jotain muutakin kynsille. Mutta aina olen tullut siihen tulokseen, että pitää tehdä sitä mistä tykkää ja että toisaalta on kiva kun blogilla on tietty tunnistettava tyyli. :)

      Poista
  2. Oikein kauniit :) Nämä sun ranskikset on kyllä jotain niin upeita aina!!

    VastaaPoista
  3. Oi, niin kauniit kynnet jälleen ^_^
    Mie olen koko aamun ja päivän hakenut inspistä kynsien laittoon ja nyt taisin löytää... eli ranskikset ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanne, ei muuta kuin ranskalaisia lakkaamaan! :)

      Poista