Mietin, tekisinkö jonkinlaiset teemakynnet Bimmerparty-viikonlopulle, mutta pienen googlettelun jälkeen totesin ne hieman mauttomiksi ja yliampuviksi omilla kynsilläni. En voisi kuvitella oloani mukavaksi esimerkiksi sellaisilla kynsillä, joihin on maalattu isot BMW-logot. Muutenkin olen huono innostumaan erilaisista teemakynsistä, esimerkiksi pääsiäis- ja vapputeema saavat useimmiten jäädä muille kynsiharrastajille. Älkää käsittäkö väärin, ihastelen upeita toteutuksia muilla, mutta omilla kynsilläni vastaavat taiteilut saisivat vain oloni epämukavaksi.
Halusin siis kynsille jotain sellaista, missä viihdyn, mutta kuitenkin edes hieman aiheeseen liittyvää. Autoni on tummansininen, joten ajattelin, että riittävä panostus olisi toteuttaa kynsitaiteilut sopivasti omaan ajoneuvoon mätsäten. Kokeilemattomista löytyikin oikein passelisti Diorin Black Ink, jonka tummansininen shimmer oikein säteilee pullossa. Toki se on hieman tummempi kuin autoni, jos nyt ryhdytään pilkkua viilaamaan, mutta täysin täsmällinen mätsäys tuskin olisi ollutkaan mahdollista.
Harmi kun en ollut googlannut swatcheja Black Inkistä ennen sen hankkimista. Kynsillä lakka näyttäytyi auringossakin mustana tai hyvin hyvin tummana sinisenä, eikä upeasta shimmeristä ollut tietoakaan. Pettymys! Okei, myönnetään, nimi antaa varsin paljon osviittaa lakan luonteesta, mutta lamaannuin lakan kauneudesta Kicksin alelaarilla niin paljon, etten malttanut tutkia asiaa enempää ja käyttää järkeäni. Black Ink peitti kynteni kärjet kahdella kerroksella ja koristeeksi tupsuttelin rajoille tuttuun tyyliini Essien hopeaglitteriä sienen palalla. Kynsistä tuli todella mieluiset, vaikka lakka ei vastannutkaan odotuksiani eikä mätsäys auton väriin tästä syystä onnistunut. Kyllä näillä kuitenkin kelpasi viettää mukavaa viikonloppua. <3
![]() | ||
| Katsokaa nyt tuota shimmeriä pullossa, ää!! |
- Gina Tricot Base -aluslakka
- Essie Sugar Daddy
- Dior Black Ink
- Essie Set in Stones
- Seche Vite -pikakuivattaja
















