Tämän skittletten olen tehnyt jo muutama kuukausi sitten, mutta olen hillonnut näitä kuvia arkistossani pohtien, jätänkö nämä kokonaan julkaisematta. Kynsissä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta koska toteutus vastusti niin paljon, en oikeinviiihtynyt näissä.
Halusin kynsille rehellisen punaista lakkaa pitkästä aikaa, joten lakkasin peukalon, etusormen ja pikkurillin kynnet kauniilla China Glazen Hey Sailorilla. Hey Sailor on minulle se The Punainen. Koostumukseltaan se on vallan mainio; kaksi helppoa kerrosta peittää kynnet täysin. Toki, jos lakkaa holvaa huolella kynsinauhoille, on siivoaminen tuskaa. Niin kuin minkä tahansa muunkin punaisen lakan kanssa.
Keskisormen kynsiin pääsi kaunis kultahologlitter I'm Not Lion. Lakkasin kolme kerrosta. Päällyslakkaa tämä tarvitsee päälleen kaksi kerrosta, sillä tämä on glitterlakaksi sen verran karhea. Nimettömät lakkasin valkoiseksi Essien Blancilla ja tarkoituksenani oli vetää sen päälle vaakaraitoja I'm Not Lionilla, mutta toteutuksesta tuli suoraan sanottuna aivan kammottava. En vain yksinkertaisesti osaa piirtää symmetrisiä viivoja, varsinkaan kynsilakalla.
Koska viivat epäonnistuivat, poistin lakat nimettömistä. Nyt oli keksittävä jotakin muuta. Jonkin hillittömän aivopierun vuoksi päädyin kokeilemaan vesimarmorointia. Nämä lakat eivät suostuneet toimimaan marmoroinnissa lainkaan, joten sain aikaan vain sotkua.
Lopputulos oli kuitenkin sinänsä ihan sympaattinen, vaikkei mitään sinne päinkään mitä hain takaa. Kynnet ovat ihan hienot, jos ei tiedä, että nimettömät on yritetty tehdä vesimarmoroimalla. :D Sen takia en oikein näistä tykännytkään, joten poistin nämä jo seuraavana päivänä. Aluksi päätin jättää nämä kokonaan julkaisematta, mutta toisaalta... Mielestäni on hyvä välillä jakaa näitä epäonnistumisiakin. :)
Käytetyt:
- Gina Tricot Base -aluslakka
- China Glaze Hey Sailor!
- China Glaze I'm Not Lion
- Essie Blanc
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja
keskiviikko 30. huhtikuuta 2014
Sekasotkuskittlette
Tunnisteet:
China Glaze,
creme,
Essie,
fail,
glitter,
kulta,
punainen,
skittlette,
valkoinen
tiistai 29. huhtikuuta 2014
Musta ranskalainen manikyyri glitterillä
Nämä kynnet tein työporukan illanviettoon. Halusin jotain yksinkertaista, mutta näyttävää ja toisaalta lakkaamiseen käytettävä aika oli rajallinen, joten valinta oli helppo. Päädyin tekemään mustan ranskalaisen manikyyrin ja koristelemaan sen hileillä.
Mustana lakkana tuttuun tapaan mainio Essien Licorice. Hilelakaksi valitsin Gina Tricotin Rose Glitterin, jota töpöttelin reilusti meikkisienen palalla antamaan blingiä. Rose Glitter oli Gina Tricotin tuttuun tyyliin laadukkaalta vaikuttava lakka. Pohja ei ollut liian paksua ja hileitä sai helposti haluamansa määrän pullosta.
Näistä tuli varsin minun tyyliseni peruskynnet, joilla viihdyin hyvin. Helppo valinta! Ja tuttua minulta. :) Kuva on vaihteeksi oikeasta kädestä, sillä kolhin lakkauksia vasemmasta illan menoissa. Oikeassakin kädessä on valitettavasti hieman kärkikulumaa näkyvissä! Tummassa lakassa se näkyy niin häiritsevästi.
Käytetyt tuotteet:
- Gina Tricot Base -aluslakka
- Essie Mademoiselle
- Essie Licorice
- Gina Tricot Rose Glitter
- Seche Vite -pikakuivattaja
Mustana lakkana tuttuun tapaan mainio Essien Licorice. Hilelakaksi valitsin Gina Tricotin Rose Glitterin, jota töpöttelin reilusti meikkisienen palalla antamaan blingiä. Rose Glitter oli Gina Tricotin tuttuun tyyliin laadukkaalta vaikuttava lakka. Pohja ei ollut liian paksua ja hileitä sai helposti haluamansa määrän pullosta.
Näistä tuli varsin minun tyyliseni peruskynnet, joilla viihdyin hyvin. Helppo valinta! Ja tuttua minulta. :) Kuva on vaihteeksi oikeasta kädestä, sillä kolhin lakkauksia vasemmasta illan menoissa. Oikeassakin kädessä on valitettavasti hieman kärkikulumaa näkyvissä! Tummassa lakassa se näkyy niin häiritsevästi.
Käytetyt tuotteet:
- Gina Tricot Base -aluslakka
- Essie Mademoiselle
- Essie Licorice
- Gina Tricot Rose Glitter
- Seche Vite -pikakuivattaja
Tunnisteet:
creme,
Essie,
Gina Tricot,
glitter,
kulta,
musta,
ranskalainen manikyyri
tiistai 22. huhtikuuta 2014
Leopardiskittlette
Jyväskylän Sokoksella oli jälleen jokin aika sitten selektiivistä kosmetiikkaa alennuksessa, joten huulipunaostosten lisäksi kotiutin myös Chanelin kauniin persikkaisen Junen. Minulla oli Junea kohtaan melko suuret odotukset, sillä aikaisemmin testaamani Diorin lakka oli laadultaan lähes täydellisyyttä hipova.
June oli hienoinen pettymys hintaansa nähden; se kyllä levittyi helposti ja ongelmitta, mutta koostumukseltaan se oli jotenkin vetistä ja ohutta. Kaksi kerrosta ei aivan peittänyt, joten jouduin laittamaan kolmannenkin. Olisin toivonut parempaa peittävyyttä näin kalliilta lakalta, vaikka sen alesta ostinkin. Chanelin suti oli myös ohuempi kuin Diorin, joten sekään ei ollut aivan niin mieleinen.
Junen kaveriksi pikkurilliin pääsi Essien shimmerkoralli Sunday Funday. Laadussa ei ollut valittamista, kahdella kerroksella sain hyvän tuloksen. Keskisormet lakkasin IsaDoran supersöötillä vaaleanpersikkaisella tekstuurilla Peach Nectarilla. Peach Nectar on kyllä kaunis, mutta kolmannenkin kerroksen jälkeen kynsien kärjet kuultelivat hieman läpi. Olisin toivonut tämänkin peittävän paremmin. Tämän korallisen ja persikkaisen skittletten koristelin tekemällä mustia leopilkkuja dotting toolin avulla Junella lakattuihin kynsiin. Leopilkkujen keskelle tiputin tipat Sunday Fundayta.
Peach Nectarin peittävyysongelmista huolimatta tekisi mieli ostaa loputkin pastellitekstuurikokoelman lakat! Ihastuin nimittäin niin kovin näihin Sissin kynsiin. Teippailuun nämä näyttävät sopivan mitä parhaiten. Myöskään hienoinen pettymys Junen peittävyyteen ei saanut sammutettua kovaa hinkuani hankkia lisää selektiivisten merkkin kynsilakkoja. Täytyy vain jatkossa tehdä tarkempaa taustaselvitystä, eikä vain ostaa heti näkemäänsä kivaa sävyä. :D
Kynsistä tuli mielestäni "ihan jees", en erityisemmin rakastanut näitä, mutten vihannutkaan. Ihan kivat. Jälkeenpäin ajateltuna nämä olisivat olleet kauniimman näköiset, jos olisin siirtänyt Peach Nectarin pikkusormeen ja tehnyt keskarin ja nimettömän sormiin samanlaiset leokynnet. Näinkin kyllä menettelivät. :)
Käytetyt tuotteet:
- Gina Tricot Base
- Chanel June
- Essie Sunday Funday
- IsaDora Peach Nectar
- Oumaxi musta akryylimaali
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja
June oli hienoinen pettymys hintaansa nähden; se kyllä levittyi helposti ja ongelmitta, mutta koostumukseltaan se oli jotenkin vetistä ja ohutta. Kaksi kerrosta ei aivan peittänyt, joten jouduin laittamaan kolmannenkin. Olisin toivonut parempaa peittävyyttä näin kalliilta lakalta, vaikka sen alesta ostinkin. Chanelin suti oli myös ohuempi kuin Diorin, joten sekään ei ollut aivan niin mieleinen.
Junen kaveriksi pikkurilliin pääsi Essien shimmerkoralli Sunday Funday. Laadussa ei ollut valittamista, kahdella kerroksella sain hyvän tuloksen. Keskisormet lakkasin IsaDoran supersöötillä vaaleanpersikkaisella tekstuurilla Peach Nectarilla. Peach Nectar on kyllä kaunis, mutta kolmannenkin kerroksen jälkeen kynsien kärjet kuultelivat hieman läpi. Olisin toivonut tämänkin peittävän paremmin. Tämän korallisen ja persikkaisen skittletten koristelin tekemällä mustia leopilkkuja dotting toolin avulla Junella lakattuihin kynsiin. Leopilkkujen keskelle tiputin tipat Sunday Fundayta.
Peach Nectarin peittävyysongelmista huolimatta tekisi mieli ostaa loputkin pastellitekstuurikokoelman lakat! Ihastuin nimittäin niin kovin näihin Sissin kynsiin. Teippailuun nämä näyttävät sopivan mitä parhaiten. Myöskään hienoinen pettymys Junen peittävyyteen ei saanut sammutettua kovaa hinkuani hankkia lisää selektiivisten merkkin kynsilakkoja. Täytyy vain jatkossa tehdä tarkempaa taustaselvitystä, eikä vain ostaa heti näkemäänsä kivaa sävyä. :D
Kynsistä tuli mielestäni "ihan jees", en erityisemmin rakastanut näitä, mutten vihannutkaan. Ihan kivat. Jälkeenpäin ajateltuna nämä olisivat olleet kauniimman näköiset, jos olisin siirtänyt Peach Nectarin pikkusormeen ja tehnyt keskarin ja nimettömän sormiin samanlaiset leokynnet. Näinkin kyllä menettelivät. :)
Käytetyt tuotteet:
- Gina Tricot Base
- Chanel June
- Essie Sunday Funday
- IsaDora Peach Nectar
- Oumaxi musta akryylimaali
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja
Tunnisteet:
akryylimaalit,
Chanel,
creme,
Essie,
IsaDora,
käsinkoristelu,
oranssi/koralli/persikka,
shimmer,
skittlette,
tekstuuri
lauantai 19. huhtikuuta 2014
Keväinen ja karkkinen vinoranskis
Mukavaa pääsiäistä! :) Kevään kunniaksi esittelyssä yllätys yllätys lempilakkaukseni ranskalainen manikyyri pirteän värisenä. Lakkasin kärjet vinosti Color Clubin Blue-Mingillä. Se on ihanan raikas ja keväinen turkoosi/minttu creme, jolla tekisi mieli lakkailla paljon useamminkin. Blue-Mingin kaveriksi kynsille pääsi I Love Nail Polishin kaunis glitter Glass Slipper.
Pidin näistäkin ranuista kovasti, ja näistä tuli jotenkin mieleen karkit! Ehkäpä mintun ja vaaleanpunaisen glitterin yhdistelmä sai aikaan tuon herkullisen vaikutelman. Muuta tarinoitavaa minulle ei tule mieleen, joten pidetään teksti tällä kertaa lyhyenä. :)
Käytetyt tuotteet:
- Gina Tricot Base
- Essie Mademoiselle
- Color Club Blue-Ming
- I Love Nail Polish Glass Slipper
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja
Pidin näistäkin ranuista kovasti, ja näistä tuli jotenkin mieleen karkit! Ehkäpä mintun ja vaaleanpunaisen glitterin yhdistelmä sai aikaan tuon herkullisen vaikutelman. Muuta tarinoitavaa minulle ei tule mieleen, joten pidetään teksti tällä kertaa lyhyenä. :)
Käytetyt tuotteet:
- Gina Tricot Base
- Essie Mademoiselle
- Color Club Blue-Ming
- I Love Nail Polish Glass Slipper
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja
torstai 10. huhtikuuta 2014
Ranskalainen kera water decalien
Toivottavasti teitä ei ala jo kyllästyttämään nämä ranskalaiset, sillä mulla on tällä hetkellä menossa jokin entistäkin pahempi ranskisvimma. :D Jatkuvasti tekee mieli tehdä kynsille ranskikset! Nyt mielessä oli jotain herkkää ja klassisempaa, joten päätin yhdistää kauniit violetit kukkadecalit tavalliseen valkoiseen ranskalaiseen manikyyriin. Lisämausteeksi sipaisin kynsille vähän hopeista hilelakkaa.
Käytetyistä lakoista en tällä kertaa tarinoi sen enempää, sillä kaikki näistä ovat niin moneen otteeseen blogissani jo esiintyneet. Lakkaus onnistui mielestäni mukavasti ja se oli helppo yhdistää moniin erilaisiin asukokonaisuuksiin. Viihdyinkin näissä kynsissä monta päivää, enkä olisi millään raaskinut näitä poistaa, elleivät kärjet olisi alkaneet jo kulumaan. :D Tällaiset lakkaukset ovat kivoja, kun ne soveltuvat lähes tilaisuuteen kuin tilaisuuteen. Hillittyä, mutta silti näyttävää. Me like-y!
Käytetyt:
- Gina Tricot Base
- Essie Mademoiselle
- Essie Blanc
- Essie Set in Stones
- kukkasiirtokuvat
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja
Tunnisteet:
creme,
Essie,
glitter,
ranskalainen manikyyri,
valkoinen,
water decals
maanantai 31. maaliskuuta 2014
Harmaa kimalteleva vinoranskis
Kieltämättä hieman hassua, että tämä on vasta ensimmäinen vinoranskikseni, sillä erilaiset ranskisvariaatiot ovat niin minun juttuni. Mutta kerta se on ensimmäinenkin!
Kärjissä on Essien kaunis tummanharmaa shimmerlakka Cashmere Bathrobe. Ei valittamista, lakka levittyi kivasti ja ainakin kärjissä se peitti kahdella helpolla kerroksella. Shimmer näkyi mukavasti luonnossa, mutta kuvassani se ei valitettavasti näyttäydy. Halusin vielä hieman lisää säihkettä kynsille, joten rajalle töpöttelin Golden Rosen hopeaista glitteriä lakan omalla siveltimellä. Ja vallan kivathan näistä tuli. :)
Käytetyt:
- Gina Tricot Base -aluslakka
- Essie Mademoiselle
- Essie Cashmere Bathrobe
- Golden Rose Jolly Jewels 102
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja
Kärjissä on Essien kaunis tummanharmaa shimmerlakka Cashmere Bathrobe. Ei valittamista, lakka levittyi kivasti ja ainakin kärjissä se peitti kahdella helpolla kerroksella. Shimmer näkyi mukavasti luonnossa, mutta kuvassani se ei valitettavasti näyttäydy. Halusin vielä hieman lisää säihkettä kynsille, joten rajalle töpöttelin Golden Rosen hopeaista glitteriä lakan omalla siveltimellä. Ja vallan kivathan näistä tuli. :)
Käytetyt:
- Gina Tricot Base -aluslakka
- Essie Mademoiselle
- Essie Cashmere Bathrobe
- Golden Rose Jolly Jewels 102
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja
Tunnisteet:
Essie,
glitter,
Golden Rose,
harmaa/hopea,
ranskalainen manikyyri,
shimmer
tiistai 25. maaliskuuta 2014
Persikkainen ranskis
Minun kohdallani keväiset säät ja auringon paiste tarkoittavat sitä, että kynsille alkaa valikoitua lähinnä kirkkaita sekä pastellisia sävyjä. Tähän keväiseen ranskalaiseen manikyyriin halusin yhdistää Gina Tricotin persikan väristä cremeä Bright Peachia sekä Orlyn hopeakultahilettä Haloa. Molemmat ovat varsin mallikelpoisia ja hyväkäytöksisiä lakkoja ja näyttävät upeilta niin yhdessä kuin erikseen.
Halossa pidän erityisesti siitä, että se on yhtä aikaa sekä näyttävä, että hillitty. Mukavaa vaihtelua tyypillisiin hilelakkoihin, joissa on mukana myös isompaa hexiä. Bright Peach levittyy tasaisesti ja peittää hyvin. Olen heikkona persikan sävyihin, joten Kirkas Persikka miellyttää silmääni kovasti. Tykkäsin näistä kynsistä hirmu paljon! Noh, ovathan nämä aivan minun tyyliseni!
Ensimmäistä kertaa kokeilin myös Gina Tricotin aluslakkaa, kun sitä on niin moni bloggari kehunut. Eikä turhaan! Varsin mukava tavallinen aluslakka on kyseessä; edullinen, kuivuu nopeasti, suojaa kynttä värjäytymiltä ja pitää lakat hyvin paikoillaan. Aion ehdottomasti ostaa jatkossakin. Muuten en halpislakoista perusta, mutta nämä Gina Tricotin lakat ovat vieneet sydämeni eikä aluslakkakaan ollut poikkeus. :)
Käytetyt:
- Gina Tricot Base -aluslakka
- Essie Mademoiselle
- Gina Tricot Bright Peach
- Orly Halo
- Seche Vite -pikakuivattaja
Halossa pidän erityisesti siitä, että se on yhtä aikaa sekä näyttävä, että hillitty. Mukavaa vaihtelua tyypillisiin hilelakkoihin, joissa on mukana myös isompaa hexiä. Bright Peach levittyy tasaisesti ja peittää hyvin. Olen heikkona persikan sävyihin, joten Kirkas Persikka miellyttää silmääni kovasti. Tykkäsin näistä kynsistä hirmu paljon! Noh, ovathan nämä aivan minun tyyliseni!
Ensimmäistä kertaa kokeilin myös Gina Tricotin aluslakkaa, kun sitä on niin moni bloggari kehunut. Eikä turhaan! Varsin mukava tavallinen aluslakka on kyseessä; edullinen, kuivuu nopeasti, suojaa kynttä värjäytymiltä ja pitää lakat hyvin paikoillaan. Aion ehdottomasti ostaa jatkossakin. Muuten en halpislakoista perusta, mutta nämä Gina Tricotin lakat ovat vieneet sydämeni eikä aluslakkakaan ollut poikkeus. :)
Käytetyt:
- Gina Tricot Base -aluslakka
- Essie Mademoiselle
- Gina Tricot Bright Peach
- Orly Halo
- Seche Vite -pikakuivattaja
Tunnisteet:
creme,
Essie,
Gina Tricot,
glitter,
oranssi/koralli/persikka,
Orly,
ranskalainen manikyyri
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
