torstai 28. marraskuuta 2013

Korallia, valkoista & glitteriä

En ole koskaan ennen tehnyt tällaista manikyyriä, mutta kun näin nämä kynnet, halusin tehdä oman versioni. Pinkin tilalle etusormiin ja pikkurilleihin valitsin kirkkaan korallisen cremelakan Color Clubin East Austinin. East Austin on väriltään varsin kaunis, mutta koostumukseltaan hankalahko. Kolme kerrosta sekä päällyslakka riittivät silti tarpeeksi siistiin lopputulokseen.

Nimettömät ja peukalot lakkasin Essien Blancilla ja lisäsin niihin persikan väriset helmenpuolikkaat. Keskisormien kynnet saivat peitokseen China Glazen I'm Not Lion -glitterlakkaa. Sekä Blancia, että I'm Not Lionia on myöskin kolme kerrosta. Kynnet oli helppo ja nopea tehdä ja lopputuloksesta tuli näyttävä ja kiva. Epäilin, etten tykkäisi näin monivärisistä lakkauksista, mutta onnekseni olin väärässä. Tykkäsin kuin hullu puurosta! Vastaavanlaisia manikyyrejä tullaan varmasti näkemään jatkossakin kynsilläni.

Tunnisteisiin merkitsin nämä skittleteiksi, mutta en kuitenkaan ole varma, voiko näitä kynsiä kutsua sillä nimityksellä? Olen ymmärtänyt, että skittlette tarkoittaa sitä, että kynsissä on käytetty noin kolmea eri lakkaa ja kynnet on koristeltu eri tavoin, mutta toisiinsa mätsäten. Näissä ei kuitenkaan ole käytännössä minkäänlaisia koristeluita. :D Nyt haluaisinkin käyttää hyväkseni apuanne; ovatko nämä teidän mielestänne skittletet? Mikäli eivät, mitkä nämä ovat? :) Mix & Matchitkaan nämä eivät taida olla, eikös niissä jokaisen kynnen tule olla erilainen?


Käytetyt tuotteet:
- Orly Calcium Shield -aluslakka
- Color Club East Austin
- Essie Blanc
- China Glaze I'm Not Lion
- helmenpuolikkaat
- Essie Good to Go -pikakuivattaja


8 kommenttia:

  1. Nätit kynnet, East Austin on kyllä ihana lakka! :)

    Mä oon ihan sekasin skittlettien ym kanssa, joten oon suosiolla jättäny ne tunnisteista pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anni! :) Joo, se on kyllä ihanan sävyinen! Ei yhtään huono valinta jättää pois, mullekin nämä tuottaa aina väliinsä päänvaivaa. :D

      Poista
  2. Minusta nämä on skittlettet, ei se ole niin justiinsa montaako lakkaa on käytetty tai mikä on aksenttikynsi, menee turhantärkeilyksi semmoinen. Tosi nätit, tykkään tän tyylisistä ihan possuna:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sissi! :) No hyvä, etten ole aivan pihalla sitten! :D Mulle toi skittlette on vaan sen verran uusi nimitys, että olen vähän epävarma sen merkityksestä. Minäkin olen muiden blogeissa tämän tyylisiä lakkauksia ihaillut ja nyt vasta uskaltauduin kokeilemaan.. :)

      Poista
  3. On nämä ainakin mulle skittlettet, vaikka en mikään asiantuntija olekaan :) Tosi kivalta näyttää ja hyvin sopii lakat yhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos June! :) Välillä nuo uudemmat termit aiheuttaa minussa pientä hämmennystä, mutta ilmeisesti osuin kuitenkin oikeaan! :D

      Poista
  4. Minusta nämä ovat myös skittlettet, ja varsin ihanat sellaiset! :) Minulla odottaa tuo East Austin vielä kokeilua, mutta taitaapa se päästä pian kynsille kun näyttää niin ihanalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emmi! :) Ota ihmeessä kokeiluun, se on kyllä aivan upea lakka. :) Ja hyvä, etten mennyt ihan metsään, kun arvelin tämän olevan lähimpänä skittletteä!

      Poista