maanantai 24. helmikuuta 2014

Pinkit tiikerileopardit

Kun viimein sain käsiini suorakulmion muotoisen löllöstamperin, päätin jatkaa leimausharjoitteluja. Pohjalle lakkasin marjaisan tummanpinkin OPIn Yoy're a Pisa Workin. Lakka yllätti minut täysin laadullaan! Ostin tämän puoleen hintaan Stockmann Beautyn alesta joulun jälkeen. Hinta oli halpa ja väri oli niin nätti, etten jaksanut edes swatcheja googlailla paikan päällä luuristani. Odotin, että tämä on joku ihan peruskiva lakka.

Todellisuudessa You Are a Pisa Work oli niin pigmenttinen, että se peitti lähestulkoon yhdellä kerroksella. Koostumus oli helppoa, lakka levittyi kuin itsestään. Ensimmäiseen kerrokseen jäi kuitenkin hieman raitaa, joten laitoin toisenkin. Luulen, että hieman ohentajaa lisäämällä tästä saattaisi saada onecoaterin.:) Erittäin positiivinen yllätys kieltämättä tämä lakka; levittyi helposti, peitti hyvin ja kuivui nopeasti. Voisin kuvitella, että tällä voisi myös leimata. Täytyy ehdottomasti testata.

Kun pohja oli kuiva, jatkoin leimaamisella. Konadin laatasta m78 valitsin tiikerileopardikuvion ja leimauslakkana käytin Essien Licoricea. Leimaaminen sujui yllättävän hyvin, jos otetaan huomioon, että leimaajana toimin minä, heh. :D Kohdistusongelmia minulla oli edelleen, muutamissa kynsissä kuvio on vähän liian reunalla. En kuitenkaan jaksanut stressata lopputuloksesta liikaa ja hei, minä pidin näistä kynsistä kovasti, vaikka leimat eivät täydelliset olleetkaan. :) Sain nyt intoa ja rohkeutta harjoitella leimailua lisää jatkossakin. Suorakulmainen löllöstamper oli kyllä mainio apu!

Käyttääkö teistä moni muuten Instagramia? Minut löydätte sieltä nimimerkillä jperitalo. Kynsien lisäksi tililläni on nähtävissä paljon muutakin minun elämästäni. :)


Käytetyt:
- Orly Calcium Shield -aluslakka
- OPI You're a Pisa Work
- Konad m78 -leimauslaatta
- Essie Licorice leimauslakkana
- Sally Hansen Diamond Flash -pikakuivattaja


15 kommenttia:

  1. On kyllä tosi kaunis sävy! Hassua sanoa näin kun en ennen pitänyt pinkeistä ollenkaan, mutta nyt niitä katselee todella mielellään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on, oikein sellainen herkullinen ja marjaisa! :) Minulle on käynyt vähän samalla tavalla; ennen en ikinä käyttänyt pinkkiä missään, mutta nykyään pinkki taitaa olla kynsillä peräti suosikkivärini. :)

      Poista
  2. Todella kauniit kynnet!
    Mie en ainakaan huomaa, että muutamissa kynsissä olisi tuo kuvio vähän liian reunalla :)
    Miun pitäis kans hommata toi suorakulmion muotoinen löllöstamperi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanne! :) Katsos mä olin niin ovela, että otin kuvat sellaisesta kuvakulmasta, ettei tyhjät reunat näy. :DD Kannattaa kyllä hankkia, suosittelen! :) Helpotti ainakin minulla leimaamista merkittävästi. ^^

      Poista
    2. No sie olet kyllä ovela ;D

      Poista
  3. Hyvän näköiset kynnet! Tuo väri on kyllä herkullinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katarooma! :) Niin on, alkaa ihan tehdä mieli jotakin herkullisia marjoja. :P

      Poista
  4. Upeat :) Ihanan värinen tuo Opi ja leimat sopii siihen täydellisesti. :) Mun mielestä oon omistanut tuon M78 laatan, mutta ei siinä tuo kuvio ollut kyllä noin iso ? :o Onkohan niistä kuvista tehty isompia? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani! :) Aijaa! :o Onpas hassua. Mä en ainakaan ole tietoinen, että noita kuvien kokoja olisi muokattu? Aika pieniähän nuo Konadin kokokynnenleimat kieltämättä ovat, tosin mun kynnetkin on kyllä aika pienet. :) Voi johtua siis myös siitä se, että kuvio näyttää isolta. Ja varmaan siitäkin, kun muutamassa kynnessä toiseen reunaan jäi tyhjää kun kohdistin huonosti! :D

      Poista
    2. Sun kynnet näyttää todella todella pitkiltä :D Voi olla kyllä joo ihan mahdollista, että johtuu sitten siitä :o

      Poista
    3. Hihih mun piti ihan nyt mitata mun kynnet! :D N. 1,5mm ovat pituudeltaan tällä hetkellä ja tuo kuvio oli aika lailla naftisti yhtä pitkä. :)

      Poista